مبینامبینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

عشق مامان و بابا

برف قافلگیر کننده

1391/12/20 1:08
نویسنده : مامان و بابا
547 بازدید
اشتراک گذاری

تو فکر بودم که زمستون تمام شد و دخترم برف ندید،البته یکی دوباری برف اومد و خیلی زود اب شد و به برف بازی و ادم برفی نکشید،دیگه داشتم فکر میکردم که بریم توچال که وقتی صبح از خواب بیدار شدم و رفتم تو آشپزخونه دیدم همه جا سفید پوش شده از ذوق کلی بالا و پایین پریدم و مبینا رو بغل کردم و با هم میرقصیدیم و شادی میکردیم.بعد یه سینی پر از بف کردم و اوردم تو خونه و با هم ادم برفی درست کردیم.مبینا هی دست به برف میزد و سرش و تکون میداد و میگفت آخ (یعنی سرده)

اینم چندتا عکس از ادم برفی هامون

پی نوشت:

بابا امیر برات یه کامنت گذاشته بود که حیفم اومد اینجا نگذارمش

عسل بابا چه آدم برفی ها و جوجو های خوشگلی درست کردی . بابا جان زندگی مثل برف می مونه دیدی ادم برفی هایی که درست کردی بعد از مدتی آب شدند و از بین رفتند. زندگی‌ خیلی کوتاه است.هر لحظه را زندگی‌ کن. همان طور که تا قبل از آب شدن ادم برفی هات باهاشون بازی کردی و لذت بردی. سعی کن همیشه از زندگیت لذت ببری و با همه خوب باشی و یاد بگیر که بتوانی دیگران رو ببخشی. 
دوست دارم امید زندگی ام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سروش و سروین
29 اسفند 91 22:11
خوش به حاله نی نی که چون نینیه می تونه تو خونه ی گرم . نرم برف بازی کنه. سال نو پیشاپیش مبارک. خوشحال می شیم به ما هم سر بزنین.
مامان طلایی
3 فروردین 92 4:20
دوست جونم سال نو مبارک. با آرزوی بهترینا.
بابا امیر
3 فروردین 92 11:47
عسل بابا چه آدم برفی ها و جوجو های خوشگلی درست کردی . بابا جان زندگی مثل برف می مونه دیدی ادم برفی هایی که درست کردی بعد از مدتی آب شدند و از بین رفتند. زندگی‌ خیلی کوتاه است.هر لحظه را زندگی‌ کن. همان طور که تا قبلا از آب شدن ادم برفی هات باهاشون بازی کردی و لذت بردی. سعی کن همیشه از زندگیت لذبت ببری و با همه خوب باشی و یاد بگیر که بتوانی دیگران رو ببخشی. دوست دارم امید زندگی ام