مبینامبینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

عشق مامان و بابا

یه مامان پاک

1392/7/21 22:36
نویسنده : مامان و بابا
564 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی اینترنتم قطع شد فهمیدم چه اعتیادی بهم زدم ولی بعد از گذشت این مدت تونستم بر اعتیادم غلبه کنم و اکنون یه مادر پاک پاکم.

این مدت به من و مبینا و بابای مبینا خیلی سخت گذشته هرسمون از لحاظ روحی واقعا بهم ریخته بودیم و همچنان داغونیم ولی خدا روشکر به خودمون مسلط شدیم و داریم روزگار میگذرونیم.

اون روز دخترم بهم گفت مامان گرسنمه،البته فکر نکنید من همچین مامان خوشبختی هستم که هر روز این جمله رو از دخترم میشنوما نه برای اولین بار بود که همچین چیزی از دخترم شنیدم،خلاصه ما هم شگفت زده ازش پرسیدیم خوب دخترم چی میخوری برات بیارم غذا خوبه گفت نه گفتم میوه گفت نه گفتم شیر گفت بله بعد بلافاصله گفتم خوب شیر یا نسکافه؟کمی مکث کرد و سری به نشانه سو سو تکون دادو گفت فرقی نمیکنه.با شنیدن این جمله شگفت زده تر از پیش شدم و تامیتونستم کوچولوی نازنینم و چلوندم،من همیشه عادت دارم که تو مسائل مختلف نظر دخترم و هم بپرسم و اون همیشه یه گزینه رو انتخاب میکرد ولی اینبار با قیافه ی جدی و بزرگونه گفت فرقی نمیکنه.خدایا یعنی این دختر منه که داره اینقدر بزرگ میشه.

قبل از اینکه مامانای گل نصیحتم کنن که نسکافه برای بچه خوب نیست و ببین چه مادریه که پیشنهاد کافئین به دخترش میده و ... باید بگم که نسکافه دخترم فقط اسمش و رنگش شبیه نسکافه هست و در اصل ترکیب شیر و شیره انگور هست و دخترم همیشه فکر میکنه مثل من و باباش اونقدر بزرگ شده که میتونه نسکافه بخوره و جالب اینه که موقع خوردنش هم مثل من مزه مزه میکنه و یه قلپ میخوره و میگذاره رو میز و دوباره از رو میز برمیداره،حتما برای کوچولوهاتون امتحان کنید حس عجیب بزرگ شدن بهشون دست میده که بیا و ببین

پی نوشت:ازدیگر کلمه ای که دلبرمان به زبان میاورد:دستم بنده.مبینا این و بده مامان در جواب نه دستم بنده

*دخرت قشنگم چند روزه دیگه 28 ماهش تموم میشه*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله فائزه
22 مهر 92 23:28
واقعن؟؟
آفررررررررررین
چه حرفای قلمبه ای میزنه مبینای خاله،مثل خاله اش ادبیاتش قویه
این قسمت ادبیاتش مثل خالشه منظورت دقیقا چیه؟!!خدا اون روز و نیاره