مبینامبینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

عشق مامان و بابا

روز علی اصغر

1390/9/11 17:28
نویسنده : مامان و بابا
1,050 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جان ما الان تو ماه محرم هستیم ماهی که امام حسین برای آگاهی ما مسلمون ها جان خودش و خوانواده اش رو تو خطر انداخت،امروز هم روز طفل شش ماهه امام حسین هست،حتما تو این زمان که داری این پست رو میخونی دیگه میدونی که سپاه یزید آب رو بر امام حسین و یارانشون بستن و امام حسین و یارانشون با لب تشنه شهید شدن از جمله علی اصغر. امام حسین برای اینکه نشون بده که چقدر یزیدیان سنگ دل هستن،طفل خودش رو بالا گرفت و گفت حداقل به این طفل شیرخوار رحم کنید ولی چیزی که عاید علی اصغر شد یه تیر 3 شاخه بود که گلوی علی اصغر رو پاره کرد.

امروز باهمدیگه رفتیم به مصلا تا به علی اصغر بگیم که ما همیشه به یاد تو و امام حسین هستیم.می دونی مامانی تو الان پنج ماه و نیم ات هست یعنی تقریبا هم سن علی اصغر هستی،وقتی امروز تو این مراسم شرکت کردم خیلی بیشتر از هر سال دیگه ای خودم رو به رباب خاتون،مادر علی اصغر نزدیکتر حس کردم،وقتی که فکرش رومی کنم یه مادری لبای تشنه ی شیرخوارش رو می بینه و شیر نداره به بچه اش بده دلم کباب می شد،وقتی که تو گرسنه میشی تا نزدیک سینه ام می برمت سریع شروع به خوردن می کنی،تو اون لحظه می گم فدای دخترم بشم که گرسنه اش شده بود و پیش خودم می گم کاش قبل از تو می تونستم بفهمم که گرسنه ای و زودتر بهت شیر بدم،حالا فکرش رو بکن که رباب چه حالی داشت اون روز و بدتر از اون حال امام حسین که به رباب گفته بود علی اصغر رو می برم سیراب می کنم ولی بعد با جسم پراز خون علی اصغر برگشت.

امروز و امسال تازه تونستم درک کنم،چون خودم یه شیرخواری دارم که بیشتر از جونم دوسش دارم،حتی نمی تونستم یه لحظه خودم رو جای رباب تصور کنم،حتی یه لحظه...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهناز مامان نازنین
13 آذر 90 9:23
آخی اشکم درومد
منم دو سال پیش نازنین شش هفت ماهش بود و خیلی اشک ریختم و حال اون مادرو درک می کردم با تمام وجودم
خدا دختر گلتو برات حفظ کنه
خیلی نازه ماشالله
مرسی بهناز عزیز

خاله هدي ياسمين زهرا
13 آذر 90 11:42
انشااله حضرت علي اصغر خودش پشت و پناه ني ني كوشمولوي خوشگل شما باشه. عزاداريتون قبول و التماس دعاي فراوون
ما هم التماس دعا داریم عزیزم

mamani helena
14 آذر 90 14:50
salam azizam enshala emam hosein hafezesh bashe az tatafe man bebosesh

ممنون عزیزم
مامان پریناز
17 آذر 90 10:35
ماشالله ماشالله به این دختر.سیده خانوم هم که هست.سال دیگه عیدی پریناز من یادت نره خاله!!
خیلی قشنگ نوشتی.خدا دختر نازتو برات نگهداره
حتما پریناز خوشگل