مبینامبینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

عشق مامان و بابا

عقبی میره دخترم

1390/7/25 15:18
نویسنده : مامان و بابا
789 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان.امروز که 25 مهر هست دقیقا 4 ماه تمام داری و فردا باید بریم واکسن بزنی

قبلاگفته بودم که دمر می شی و سعی می کنی به جلو بری و تا حالا تونستی خودت  رو به سختی جلو بکشی،مثلا وقتی میگذارمت زمین و میرم کاری انجام بدم وقتی برمیگردم میبینم به اندازه یه قدم بزرگ مامانی از جای اولیه ات حرکت کردی

دیروز که خونه مامان جون بودیم دیدم که وقتی دمر می شی باسنت رو بالامی بری و با دستات که رو زمین هست خودت رو به عقب هول میدی.خیلی ذوق کردم و با فریاد به همه اعلام کردم که دخترم دنده عقب میره.وقتی همه جمع شدن ،مامان روضایع کردی و فقط بقیه رو نگاه کردی و تکون نخوردی،امروز هم از صبح هرچی التماست کردم که دخترم یه ذره برای مامان دنده عقب برو،ولی نخیر کارخودت و می کردی.

دیشب بابایی زحمت کشیدن و عکسهای این یک ماه رو از دوربین خالی کردن و من هم از صبح دارم عکسهات رو آرشیو میکنم و چند تاشون رو هم جداکردم که دارم به پستهای قبلی وبلاگ اظافه میکنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله هدي ياسمين زهرا
24 مهر 90 22:24
ني ني خوشگله چهار ماهگيت مبارك
مرسی خاله هدی

mamani helena
25 مهر 90 14:08
salam azize khale 4mahegit mobarak
اهورا بابای سوفیا
26 مهر 90 8:50
سلام دوست خوبم وبلاگ اصلی سوفیا http://viyanaeshghebaba.blogfa.com/ این است و من مطالب آن را در وبلاگ دوم سوفیا فقط کپی می کنم http://sufiya.niniweblog.com/ خوشحال می شم شما رو در وبلاگ اول سوفیا ببیبنم
اهورا بابای سوفیا
26 مهر 90 8:53
سلام عزیزکم تو چه نازی عمو جان خدا هر چی بلاست از تو دور کنه و تنها شادی و سلامتی رو بهت هدیه گلم من همیشه کنارت هستم عمو جان تا با دیدن و خوندن شادیهای تو من هم شاد بشم
مامان رويين
27 مهر 90 10:43
واااااااااااي اين ني ني چه ناززززززززززززه
سارا
7 آبان 90 1:46
قربونت بره خاله ، خيلي نازيها ، خوش به حال ماماني و بابايي كه دختر به اين نازي و ملوسي دارن ، اميدوارم هميشه شاد و سلامت در كنار مامان بابا باشي . دوست دارم عزيزم . راستي من با اجازه لينكتون مي كنم
مرسی خاله ی مهربون،ما هم شما خوشحال میشیم شمارو لینک کنیم و با هم دوستای خوبی بشیم.

asal
8 آذر 90 1:39
mashallah dokhtare shoma ham kheili naz nazieh khoda negah daresh basheh.
مرسی گلم