مبینامبینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

عشق مامان و بابا

زیر کاناپه چیکار می کنی

1390/10/6 1:35
نویسنده : مامان و بابا
709 بازدید
اشتراک گذاری

امشب کلی از دستت خندیدیم قضیه ازاین قرار بود که:بابایی پشت کامپیوترش بود و مشغول کاراش و من هم تو آشپزخونه داشتم مرغ می شستم و اصلا نمی شد بیام و بهت سر بزنم، ولی تندتند بابایی می اومد و بهت سرمی زد، یهو به دلم افتاد که بابایی رو صدا بزنم که بیاد بهت سربزنه وقتی بابایی اومد دیدم بلند بلند میخنده و هی بهم میگه بیا ببینش بلا خانم رو، من که دستام بند بود از بالای اپن سرک کشیدم دیدم که تا گردن رفتی زیر کاناپه و فقط کله ات بیرون مونده.

خیلی سرعت عملت رفته بالا مامانی،آخه چنددقیقه ای نشد که بابایی از پیشت رفت، چطوری تو این مدت کم اینقدر خودت و سر داده بودی زیر کاناپه،الهی بگردم برای دختر نازنینم. فکرکنم کم کم باید کار و بارو تعطیل کنم و دربست بشینم کنار شما عسلی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یاسمین زهرا
18 آذر 90 22:31
شیطون
زينب عشق مامان و بابا
19 آذر 90 10:15
سلام خدا حفظش كنه
حالا از اين به بعد بايد كفش آهني به پا كنيد و كلا بدويد دنبال اين نقل خوشگلتون
lمامان شدم برای همین روزهادیگه