مبینامبینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

عشق مامان و بابا

مبینا یک ساله شد(البته به قمری)+اولین نوشته ی بابایی

1391/3/18 14:01
نویسنده : مامان و بابا
864 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال 12 رجب شب ولادت امام علی پا بدنیا گذاشتی و دنیای ما رو رنگی تر کردی.قربون قدمهای کوچیکت بشم که سراسر رحمت بود برای ما.این تاریخ برای من و بابایی یادآور خاطرات خوبی هست،مراسم خواستگاری و بله برون،جشن عقدمون،وآخریش که شیرینترین بود برامون تولد دختر یکی یه دونمون.برای خودمون هم جالب بودکه همه ی اتفاق های خوب زندگیمون مصادف شده با این تاریخ مبارک، پس تا هستیم و باشیم این تاریخ رو سه تایی جشن خواهی مگرفت.

تمام این مدت که ماه یک دورکامل زد و دخترم یک ساله شد لحظه هایی رو داشتیم که برای من و بابایی حسشون تازه بود،شادی،ناراحتی،نگرانی،شب بیداری و خستگی... همه و همه برامون تازگی داشت،چون طعم خستگیمون جدید بود همونطور که طعم شادیهامون جدید بودن.دخترم بدون که خیلی دوستت داریم و ازاین به بعددنیای من و بابایی هستی.

تواین مدت تمام تلاشم رو کردم که کمکت کنم دنیای اطرافت رو بهتر و عمیق تر بشناسی،کلاس ها و مقاله ها و کتاب های مختلفی که همه و همه بهم یاد میداد که چطور با کوچولوی نازم رفتار کنم و چطور بهش کمک کنم که پاهای کوچیکش رو از جمع  سه نفریمون به دنیای بیرون بگذاره.خدایا کمک کن تا امانتدارخوبی باشم،خدایا کمکم کن که تو تربیت یک دانه ام موفق باشم،خدایا کمکم کن تا بهش چیزهای خوب یاد بدم و نگذارم دل کوچیکش با نفرت و کینه و حسد و هر صفت بد دیگه ای آشنا بشه.

دخترم شاد زندگی کن و از زندگی لذت ببر و در لحظه زندگی کن،چیزی که می دونستم ولی تازه فهمیدم یعنی چی.

 *دخترم تا به امروز یک سال قمری و 11ماه و 19 روز داره*

 

 

اولین نوشته ی بابا تو وبلاگ فرشته کوچولو

سلام عزیز دلم
امیدوار هستم که همیشه خوب و خوش و سلامت باشی
الان که این نامه رو دارم برات می نویسم شما یک ساله شدی
و دیگه از صفر بودن دراومدی و شدی یک ساله
توی این یک سال لحظات خیلی خیلی خوشی باهم داشتیم البته در بعضی از مواقع هم دردناک اخه تو همش ما رو چنگ می زدی
اما یکی از قشنگ ترین لحظاتی که با هم داشتیم مربوط می شود به اولین باری که تو من رو نازی کردی
خیلی خیلی حس قشنگی بود
و برای من خاص
اون لحظه رو فکر نکنم که هیچ وقت از یادم برود
عزیز دلم من و مامان تو رو خیلی خیلی دوست داریم و از خداوند متعال می خواهیم که همیشه سالم و سلامت باشی
و از خدا می خواهم کمکم کنه تا چگونه زندگی کردن و خوشخبت زندگی کردن رو بهت یاد بدهم

باز هم سالروز به دنیا آمدنت رو بهت تبریک می گم و امیدوارم که 120 ساله باشی

فعلا بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان امیر مهدی
18 خرداد 91 13:45
1سالگیت مبارک مبینا خانوم به ما هم سربزنید
Maman talaee
20 خرداد 91 3:13
Mobarake 1 salegie ghamarie Mobina jooooooooooooooooooooon ye aalameh boos vase fereshteh koochooloomoon
maman talaee
25 خرداد 91 7:25
Upam azizam
مامان زهرا
25 خرداد 91 12:05
تولد تولد تولدت مبارک صد و بیست ساله شی مبینا جون
مامانی درسا
25 خرداد 91 13:49
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی گلم
سمانه(مامان محمدرهام)
25 خرداد 91 15:43
سلام عزیزم تولد تولد تولدت مبارککککککککککککککککککککک الهی 1000ساله شی وهمیشه سالم وشاد باشی گلم
مامان پریناز
25 خرداد 91 17:07
به به خوشگل خانوم ما یک ساله شد.الهی همیشه تنت سلامت و لبت خندون باشه