مبینامبینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

عشق مامان و بابا

عکس های 18 ماهگی دخترم

1391/10/28 14:25
نویسنده : مامان و بابا
1,490 بازدید
اشتراک گذاری

 قبل از هر چیز بگم دخترم دندون جدید مبارک،بالاخره سیزدهمین دندونت هم در اومد.سر دندون های نیشت خیلی داری اذیت میشی.خداکنه سه تای دیگه با هم دربیان تا اینقدر درد نکشی.شب یدفعه بلند میشی و دستت رومیکنی تو دهنت و شروع میکنی به گریه کردن.

هر وقت مامان بهم میگه ژست بگیرم

عاشق پوشیدن دمپایی های مامانم

این پازل رو خاله ام زحمت کشیده برام خریده،منم با اینکه Level بالا بود تونستم همشون رو در عرض چند روز یادبگیرم و سرجای خودشون بگذارم

ببینید چقدر قشنگ میرقصم

کی میگه من دختر شیطونی هستم وهمه جارو بهم میریزم،ببینید چقدر به مامانم کمک میکنم

من از این تو بدم میاد من و بیارید بیرون،بغل رو بیشتر دوست دارم

کریسمس نزدیکه منم رفتم این گوزن رو پیدا کردم تا سوارش بشم برای بچه ها هدیه ببرم

عادت دارم بیشتر اوقات یه دستم رو روی اون یکی بگذارم،آخه من دختر آرومی هستم

تازه به غیر از اینکه غذام رو خودم میخورم،بستنیم و هم خودم میخورم،در کل دختر مستقلی هستم

نکته رو گرفتی لایک کن

دوستم یه سگ داره اسمش فندوقه منم گفتم یه گربه داشته باشم اسمش رو بگذارم فندوق

اینم کوئک منه هر روز میبرمش گردش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فرناز/مامان ریحانه
11 دی 91 17:36
الــــــــــــــــــــهی واقعا لذت بردم از دیدن این عکسای قشنگ خصوصی
خاله ی مبینا
12 دی 91 9:52
وااااااااای کلی سوپرایز شدم اینقدر عکس گذاشتی. بازم از این کارا بکن.
مامان گلی
17 دی 91 15:39
18ماهگیت مبارک خانم گل الهی قربونت بشم که ارومی و به مامانت کمک میکنی....
مامانی درسا
22 دی 91 4:02
الهی عزیزم چه ماه شدی من چند وقت بهت سر نزدم ...... همیشه تنت سالم و لبت خندون
مامان طلایی
23 دی 91 20:19
18 ماهگیت ستاره بارون خوجمل خاله
فدای ژست های خوشملت بشم من عزیز خاله... فدای اون قندوق و جوجوی ناز شما بشم من..
مامانی اسباب کشی داشتی؟؟؟ نکته رو نگرفتم همینه..زود بگو دارم میمیرم از فضولی
نه عزیزم نکته مبینا خانم بوده که پشت ماشین اون گوشه نشسته.اونها هم شله زرد نذری هست آماده شه برای هیئت.

الهه
25 دی 91 22:55
فداش بشم که انقدر نخودیه، انقدر قشنگه، انقدر ماهه

زهرا این کارایی که تو با این بچه بیچاره می کنی اگه الان کانادا بودیم خودم زنگ میزدم پلیس کودک آزاری حداقل یه تست درست درمون از شما مادر و پدر بگیرن! ببینن شاید واقعآ زود بچه دار شدی عزیزم! )))

اما جدای از شوخی زحمتی که تو واسه غذا و بازی و میوه خوردن و باقی کارای مبینا می کنی فوق العاده است.
امیدوارم مبینای قشنگم سرماخوردگیش جدی نباشه. بردیش دکتر؟
oپس خدارو شکر که کانادا نیستیم و الا باید وبلاگ دخترم رو از پشت میله های زندان آپ میکردم.این شیطونی ها رو هم داییش سر مبینا درمیاره من و باباش بی تقصیریم بخدا.مرسی از تعریف هات ولی هرچی باشه به پای تو که نمیرسم گلم.آره بردمش دکتر خداروشکر بالاخره امروز تبش پایین اومد




زینب عشق مامان و بابا
26 دی 91 14:05
________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@______________
_____________________@
______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
سلام سلام امیدوارم که گلتون زود زود خوب بشه


مامان انیسا
28 دی 91 15:41
عزیز دلم رو گذاشتین تو صندوق!کلی لایک داره این خوشگل خانم
سمیرا مامی سایان
19 بهمن 91 11:01
الهی چقدر ناز داری تو خوشگل خانوم دوست داشتنی میبوسمت هزاااااااااااارتاااااا