مبینامبینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

عشق مامان و بابا

نمایشگاه کتاب اردیبهشت 92

1392/2/29 16:29
نویسنده : مامان و بابا
1,228 بازدید
اشتراک گذاری

امسال هم مثل هر سال فروردین و به عشق اردیبهشت و نمایشگاه کتاب سپری کردم،امسال دومین سالی هست که نمایشگاه برام یه رنگ و بوی دیگه ای گرفته،رنگ کودکی و کتاب های کودک،در بین کتاب ها در جستجوی کتاب هایی بودم که درکنار جذابیت و ساده بودن جنبه ی آموزشی هم برای کودک دو ساله ام داشته باشه.می تونم اعتراف کنم که امسال بیشتر برای دل خودم خرید کردم به یاد خاطرات کودکی سری کتاب های الفی رو خریدم و عضو باشگاه طرفداران الفی شدم.در کمال تعجب این سری کتاب ها با اینکه برای گروه سنی دخترکم زود بود ولی مبینا علاقه ی شدیدی بهشون داره و هر روز دست کم باید سه تا از این مجموعه رو براش بخونم.

برای دوستانی که درمورد کتاب هایی که برای دخترم میخونم سوال کرده بودن نام انتشارات کتاب ها رو بالای هر تصویر نوشتم.

انتشارات آفرینش گر

مجموعه ده جلدی ماجراهای پارک جنگلی

این کتاب ها رو به سفارش دوستم الهه جان گرفتم

انتشارات طرح و اجرای کتاب

تمام داستان هول محور شخصیت پارکبانی به نام پرسی و مشکلاتی که برای حیوانات جنگل می افته هست،کارتون این مجموعه رو قبلا دیده بودم

مجموعه قصه های شیرین جنگل انتشارات افق

بااینکه عکسهای جذابی داره ولی مبینا به این سری توجه زیادی نکرد

یک سری کتاب هم از انتشارات بنفشه خریدم که قصه های شیرین جهان شامل ده داستان معروف دنیا که اینهم بخاطر دل خودم و خاطرات کودکی خودم خریدم.چندتایی از سری کتاب های حیوانات بامزه که قبلا مبینا یک جلدش و داشت و بخاطر علاقه اش سه تای دیگه از مجموعه اش رو گرفتم و یک جلد از مجموعه میبینم و یاد میگیرم که دو جلدش و پارسال تهیه کرده بودم و امسال هم وسایل نقلیه اش رو گرفتم که ازوقتی براش خوندم توجه خاصی به انواع ماشینهایی که میبینه پیداکرده.و یه کتاب در مورد دستشویی رفتن و دو جلد کتاب دیگه که فکر میکنم موضوع جالب و آموزنده ای داشته باشه.

 این کتاب ها هم مال انتشارات سایه گستر هست که کتاب واقعا جذاب و سرگرم کننده ای برای بچه ها هست،قبلا یک جلدش و داشتم و تو نمایشگاه سه تای دیگه اش رو تهیه کردم.

کتابش به این صورت هست که تو یک صفحه سوال میکنه چه کسی پشت مثلا درخت قایم شده به دو زبان و در صفحه بعد کودک شما باید خودش درخت و بلند کنه و زیرش و ببینه

 دو جلد از بازی فکری تانگرام که بازیش به این صورت هست که یک سری اشکال هندسی در اختیارکودک قرارمیدیم که با اون ها تصاویر داده شده رو باید موزاییک کنه

و کتاب آموزش فلسفه برای بچه ها  که البته برای سن دخترکم زوده توش به سوالاتی که بچه ها تو سن پنج شش سالگی ممکنه ازتون بپرسن پاسخ داده.مثلا آیا سیبی که تو کیف من هست مرده؟

این کتاب هم به سفارش دوستم تهیه کردم که با ورق زدن اجمالی شیفته اون شدم و سرپایی چند صفحه ای ازش خوندم

انتشارات شهرتاش

 فلش کارت و کتاب آموزش پرچم و آموزش اعداد تا بیست

انتشارات عسل

کتاب های شعر مال انتشارات زعفران

که سمت چپی شامل 6 پازل 9 تکه هست

البته این کتاب و بخاطر  شعرهاش نپسندیدم 

 آموزش حواس 5گانه به دو زبان

انتشارات بهارناز

 کتاب خرسی مال انتشارات مبتکران نویسنده ی این کتاب فرانک آش هست که جلد سمت راستی مال بچگی های بابای مبینا بوده مال همون نویسنده 

یه کتاب دیگه هم از این انتشاراتی تهیه کردم به اسم شب بخیر ماه که برای مبینا خیلی جذاب بود چون شخصیت داستان موقع خواب دقیقا مثل مبینا به همه کس و همه چیز شب بخیر میگه

این هم کتاب آموزش مفاهیم به زبان انگلیسی انتشارات آمه که قیمت هاش با توجه به کیفیت چاپشون واقعا عالی بود،من این کتاب و به قیمت دو تومان خریدم 

محصولات بافرزندان از نوزادی دخترکم باهامون بوده و الان نوبت رسیده بود به ستاره های خندان

پازل چوبی چند تکه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فتانه
29 اردیبهشت 92 17:41
به به چه کتابایی خریدی ....دست مامانی درد نکنه مبارکش باشه
خاله
1 خرداد 92 11:39
مبارکت باشه خاله جون
مامان فتانه
3 خرداد 92 13:16
چون سایه ی رب بر سر ما سایه پدر بود برسایه ی رب در صحف همسایه پدر بود ایزد چو بفرمود که او رب صغیر است در دفتر عشق آیه و سرمایه پدر بود پدرم روزت مبارک