مبینامبینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

عشق مامان و بابا

مینویسم بی بهونه

1392/5/31 11:00
نویسنده : مامان و بابا
666 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی کوچولوی من از اینکه هر روز داری بزرگتر میشی و پنجره های جدید و یکی یکی باز میکنی و توش با کنجکاوی سرک میکشی و از اکتشافات هر روزه ات خسته نمیشی خوشحالم.

تو این روزها که کلماتت دیگه شدن جمله های 5 یا 6 کلمه ای یکم به فکر رفتم و ترسی تو وجودم هست ترس از اینکه نتونم اونطور که باید تو رو به سوی یه زندگی خوب و موفق سوق بدم.دیگه باید خیلی بیشتر از قبل مواظب روح لطیفت بشم.از خدا میخوام که کمکم کنه.ازخدامیخوام که به همه ی مادرای روی زمین صبر بده،چون مادر بودن نیاز به صبر خیلی زیادی داره.

از اینکه اینقدر منظم و مودب هستی خیلی خوشحالم،تو نظم زدی رو دست مامان باید همه چی سرجاش باشه وقتی داریم کاردستی درست میکنیم مدام چسب و قیچی و میبری میگذاری تو کشو و من هی باید بگم چسب بیار هنوز کارمونتموم نشده،عصرها که میخوایم بخوابیم کلی کتاب میزنی زیربغلت و من باید همه ی اونها رو برات بخونم و بعد که چشم های هردومون خسته شد، باید با چشم نیمه باز همه یکتاب ها رو ببریم تو کتابخونه والا دخترکم با آرامش نمیخوابه،یعنی اصلا خوابش نمیبره.امیدوارم همیشه همینطور بمونی.

ممنون گفتنت که از 18 ماهگی یاد گرفته بودی دل همه رو آب میکنه وچه جالب که بجا ازش استفاده میکنی حتی وقتی یکی میبوستت بهش میگی ممنون،وقتی یه چیزی و نمیخوای میگی نه ممنون،عشقمی بخدا.

دیروز  بعد از خوردن ژله گفتی مامان من ژیله خییییییلیییییییییی دوست داره، تمام تلاشت و کردی تا این جمله رو با تمام احساس بگی،شیرین من منم تو رو خیییییییییلیییییییییییی دوست داره.

امروز هم وقتی لب تاب و روشن کردم گفتی من دست نزن فقط مامان بابا دست بزن.بعد از یه ربع اومدی پیشم گفتی مامان من لب تاب خیییلیییییییییی دوست داره.

جدیدا هم وقتی میخوای بابا رو صدا کنی میگی بابا امیر جون

امروز داشتی با بسته های ماکارون بازی میکردی بعد گفتی مامان این نونه منم گفتم میدی من بخورم گفتی نه آقا حساب بعد بخور،بعد که به آقا پول دادی گفتم بخورم گفتی نه مشما(همون نایلکس)  بیزاره بعد بخور.

این روزها زندگیمون شده سی دی peppa pig گاهی با التماس و گاهی با گریه تقاضای این سی دی رو میکنی،از دوست خوبم ممنونم بخاطر معرفی این سی دی که خیلی به زبان آموزی هم کمک میکنه تو همین مدت کم مبینا کلی کلمات انگلیسی یاد گرفته و جالب اینکه کلمه پلیز رو تو زبان فارسی بجاازش استفاده میکنه.این سی دی مورد تایید روانشناسان هست و من خیالم راحته بابت اینکه کارهای بدی تو این مجموعه به بچه ها یاد نمیده.

برای تهیه این مجموعه میتونید به وبسایت http://www.nahaal.com مراجعه کنید،قیمت هاش نسبت به فروشگاه های دیگه مناسبتر هست.

*مبینا جان تا به امروز 26 ماه و 8 روزش هست*

 

این عکس مال قبل از تولدته که موهاتو کوتاه کردیم رفتیم آرایشگاه کوکی خیلی گریه کردی و اون آقاهه میگفت گریه ات الکیه ولی برای من حتی اگر گریه هات الکی باشه این پیام رو داره که من از یه چیزی ناراحتم و اعتراض دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عرفان خان و مامان زهره
2 شهریور 92 0:16
سلام به همه مامانای عزیز و دوستای خوبم جدیدا یه طرحی از طرف یکی از دوستان پیاده شده که فوق العاده راحته و مفید برای یاد و شاد کردن عزیزایی که دیگه بینمون نیستن. یه گروه 30نفره تشکیل میدیم و هر نفر یه عزیزش رو ثبت نام میکنه (نام مرحومه / مرحومه + نام پدرش) بعد از تکمیل گروه یه برنامه براتون ارسال میشه که ماهانه هر نفر باید 1جزء قران و 1روز کامل نماز قضا و 1نماز آیات برای عزیزی که اسمش ذکر شده بجا بیاره. خوبیش اینه که 1ماه برای انجام اعمال فوق العاده کوتاه و ساده فرصت داریم. منتظرتون هستم عزیزای دل