مبینامبینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

عشق مامان و بابا

کلاغ پر 11

1392/6/3 23:10
نویسنده : مامان و بابا
1,175 بازدید
اشتراک گذاری

اینها بازی هایی هستن که مبینا تقریبا از خرداد و گرم شدن هوا باهاشون تو تراس سرگرم بود.

بازی با آبرنگ و استفاده از قلم مو میتونه برای بچه ها سرگرکننده باشه و در عین حال تمرکز بچه ها رو برای گرفتن قلم مو و استفاده از اون به چالش میکشه.

این عکس اولین باری هست که مبینا با قلم مو و آبرنگ آشناشد البته یک بار قلم مو رو داده بودم دستش تا با رنگ انگشتی رو دیوار حموم نقاشی بکشه ولی خیلی تمایلی نشون نداد و ترجیح داد تا با همون انگشت رو دیوار طرح بزنه.

برای دخترکم خیلی جالب بود که باید اول قلم مو رو میزد تو آب بعد رنگیش میکرد واین اصول براش لذت بخش بود و واقعا رفته بود تو ژست یه نقاش حرفه ای ولی از اونجا که رنگ ها به شادابی و پرنگی پاستیل یا رنگ انگشتی نبود زود خسته شد بخاطر همین من یه بازی جدید بهش پیشنهاد دادم و این بود که با انگشت رو همه ی رنگ ها آب بریزیم و بعد جعبه آبرنگ و مثل مهر رو کاغذ بزنیم،این کار مورد استقبال دخترم قرار گرفت.

 

بازهم بازی با رنگ وسایل مورد نیاز چند ظرف در سایزهای مختلف و چند قطره رنگ خوراکی یا گواش و چند قاشق و ملاقه در سایزهای مختلف و یک عدد قطره چکان.

اینها رو در اختیار کوچولوتون بگذارید و فقط بشینید و تماشا کنید ترکیب رنگ ها و بازی با انواع ملاقه ها با سایزهای مختلف ریختن آب از ظرف بزگ به کوچیک و بالعکس همه و همه یه کشف جدیدی هست برای کوچولوی شما

در آخر بازی دخترکم با ملاقه همه ی آبها رو به سبد سه چرخه اش منتقل کرد

این همه یه هنر نمایی از کشیدن ماژیک بر درو دیوار دستشویی،اگر نگران دوغ آبهای بین کاشی ها هستید اصلا این بازی رو بهتون پیشنهاد نمیکنم چراکه ماژیک به راحتی از کاشی پاک میشه ولی از شیارهای کاشی ها پاک نمیشه ولی این هم چاره داره میتونید یه کاسه دوغ آب درست کنید و مشکلتون و حل کنید این زحمت ها در مقابل کسب تجربه جدید برای کودک دلبندتون نباید چیزی باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فتانه
4 شهریور 92 22:32
به به افرین به این خلاقیت چه عکسای نازی شده....راستی خانمی یه خواهش میشه هروقت پست گذاشتین بهم اطلاع بدین

ممنون بابت حضورتون و شرمنده بخاطر اینکه واقعا نمیرسم برای اطلاع از بروزرسانی.
مامان محیا جون
5 شهریور 92 1:19
ایده ی جالبی بود مرسسیییی بوس برای مبینا جون
ممنون محیا رو ببوس

مامان آرمیتا
5 شهریور 92 17:43
سلام عزیزم مثل همیشه عالی بود ممنون خیلی استفاده کردم پیش ما هم بیا
مامان پريسا خانوم
9 شهریور 92 20:20
به به مبينا خانوم هنرمند
بابای نرگس کوچولو
1 مهر 92 22:23
سلام کاراتون با مبینا فوق العاده اس
شما لطف دارید