مبینامبینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

عشق مامان و بابا

کلاغ پر 13

1392/6/22 0:55
نویسنده : مامان و بابا
698 بازدید
اشتراک گذاری

تیرماه که رفته بودیم شمال کلی وسیله نقاشی و کاردستی باخودم برده بودم.از اونجایی که مبینا برای باراول از دیدن دریا شوکه شده بود و خیلی دوست نداشت باباش بره سمت آب مدام درحال کنترل کردن باباش بود ولی بعد کم کم با دریا دوست شد و از بازی در ساحل لذت میبرد من هم از فرصت استفاده کردم و بساط کارگاهم رو راه انداختم و گذاشتم دخترم باخلاقیت خودش هرچی دوست داره انجام بده.البته کودک درون من ساکت ننشست و از دیدن آبرنگ و رنگ انگشتی به وجد اومد و بیاد کودکی نچندان دور چشمک شروع به آفرینش اثرهنری کرد.

تواین پست میخوام یکی از روشهای چاپ رو نشون بدم.

وسایلی که من همراه برده بودم آبرنگ و رنگ انگشتی و شابلون و یه تکیه ابر(پم پم) و مقوا بود.

میتونید از پم پم برای طرح انداختن باکمک شالون  و رنگ انگشتی استفاده کنید.

به پیشنهاد دخترم ماتعدادی صدف هم رنگ کردیم برای مامان جون و ...

این هم نتیجه کار چاپ

درآخر دخترکم ترجیح داد باباش رو رنگ کنه و چه شادی وصف ناشدنی ای نصیب شاهدختم شد

دخترم امیدوارم همیشه لبت خندون باشه

این هم غروب زیبای دریا و خورشید همیشه تابان دخترم مبینا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

متین
23 شهریور 92 2:25
سلام عزیزم رسیدنت به خیر چه عکس زیبایی گرفتی واقعا زیباست مبینا جونو ببوس
خاله فائزه
26 شهریور 92 1:20
عاشق عکس آخری هستم
آفرین به این خلاقیت مادر و فرزند
میسی خاله جون

روانشناسی بازی
21 مهر 92 0:29
سلام دوست عزیزم
من در تلاش برای جمع آوری بازی های مادران موفق و فعال در یک مجموعه و جمع آوری آن برای دیگر مادران و کودکان میباشم . خوشحال میشم اگر اجازه دهید از بازی ها و هنرمندی های شما هم در این مجموعه با معرفی وبلاگ شما برای دیگران به کار برده شود .
این هم آدرس وب فعال روانشناس من
http://psychology.niniweblog.com/
و خوشحال میشم دیگر مادران فعال رو تا اونجا که میشناسید به من معرفی کنید
با سپاس از شما دوست عزیزم
سلام
خوشحالم که بازی های ما برای شما قابل توجه بوده،از نظرمن مانعی نداره دوستم.