مبینامبینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

عشق مامان و بابا

شیرین زبونم

1392/6/28 22:44
نویسنده : مامان و بابا
636 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دخترم داشت نقاشی میکشید بهم گفت مامان این منم منم گفتم افرین چه قشنگ کشیدی و بعد شروع کردم به توصیف نقاشیش و گفتم چشم هات و خیلی دوست دارم بعد بهم گفت نه مامان چشم نیست می می منه

عصر هم داشت با لگو هاش بازی میکرد بعداومده میگه مامان من غصه میخورم،بهش گفتم آخه چرا مامان داری غصه میخوری؟گفت گلم خراب شد،گفتم خوب دوباره درست کن بعد رفت و برگشت گفت مامان اعصاب ندارم گلم خراب شد دیگه هی چی برای گفتن نداشتم

اون روز توماشین به مامان جون عکس کامیون و رو بنر نشون دادی گفتی این چیه؟مامان جون هم گفت ماشینه بعد تو گفتی نه کامیونه بارهای سنجین سنجین میبره،مامان جون از تعجب مونده بود چی بگه.

منم مونده بودم که این و کی و کجا بهت گفته بودم مغزم یاری نکرد تااینکه دیشب داشتم برات کتاب میخوندم که دیدم تو یکی از کتاب هات نوشته کامیون بارهای سنگین و بزرگ رو جابه جا میکنه.

این روزها خیلی شیرین شدی خیلی خیلی خیلی

عاشقتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فتانه
29 شهریور 92 11:12
قهقهه] می می خوب اومد ههههههههه
مامان محیا
29 شهریور 92 16:09
عزیزززمممممم جونم نفسم عشقم اینا حرفای محیا جونه که تقدیمش میکنم به مبینا جونم I LOVE YOU [hr مرسی محیا جونم I LOve You too

مامان پريسا خانوم
29 شهریور 92 20:12
مبينا جان خيلي شيرين زبوني ماشالا. واقعا ما بايد قدر اين دوران بانمكيشونو بدونيم
ممنون عزیزم واقعا لحظه به لحظه اش لطف خداست

ترنم کوچولو
30 شهریور 92 0:06
سلام دختر نازی دارید خدا براتون نگه داره.خوشحال میشم به ترنم کوچولو هم سری بزنید و اگه مایلید تبادل لینک کنیم.مرسی
شما لطف دارید

متین
31 شهریور 92 11:10
بچه های امروزی خیلی با هوشن
خدا حفظش کنه
ببوسش
خدا پسر گلتون و براتون نگه داره

بهار
3 مهر 92 4:16
سلام اگه دوس داشتین برای مبینا جون قالب وبلاگ با عکسای خوشگلش درست کنم. خوشحال میشم به این آدرس سر بزنین. www.ghalebe-weblog.blogfa.com البته با قیمت مناسب تر از جای دیگه و یه کارت پستال هدیه