مبینامبینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

عشق مامان و بابا

6 ماهگیت مبارک

1390/10/19 18:40
نویسنده : مامان و بابا
907 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی مامان ٦ ماهگیت مبارک، تو این مدت فقط شیر مامان رو خوردی و حتی قندآب و شیرخشک هم بهت ندادم ،پس با کمال افتخار می دونم که این وزن و قدی که الان داری همه اش فقط و فقط با شیر مامان بوده،پس زنده باد شیر مامان.

وزن در بدو تولد:٣/١٠٠

قد در بدو تولد:٥١

وزن در شش ماهگی:٨/٣٠٠

قدر در شش ماهگی:٧٠

 

مامان جون من حتی بهت پستونک هم ندادم و شب ها وقتی بیدار می شدی خودم نقش پستونک رو برات ایفا می کردم،آخه میگن که پستونک برای بچه ها خوب نیست البته بعضی ها هم میگن خوبه و نمی دونم تا وقتی که شما بزرگ بشی و علم پیشرفت کنه کدوم نظریه دادن یا ندادن پستونک درست هست،به هرحال من دیدم تعداد اونهایی که مخالف با پستونک هستن بیشتر هستن،تصمیم گرفتم که بهت پستونک ندم.بابت این هم خیلی خوشحالم،درسته بعضی وقت ها که سیر بودی و گریه میکردی و بهونه می گرفتی من نیاز شدید به پستونک داشتم ولی باز تحمل کردم و جلوی خودم رو گرفتم.

اون روز پستونک سیسمونیت رو باز کردم دادم بهت ببینم باهاش چیکارمی کنی، با بابایی کلی خندیدیم چون تو باهاش هرکاری می کردی به جز مکیدنش، از اون روز پستونک شده جز اسباب بازی هات.

چند روز هم هست که قطره آهن رو برات شروع کردم و با مشورت دکتر قرار شده که دیگه همراه وعده غذاییت و خوردن قطره آهن آب هم بهت بدم،به خاطر همین شیشه شیرت رو آب کردم دادم بهت تا باهاش آب بخوری ولی بلد نبودی که چطوری باید بخوریش و فکرمی کردی این هم جز اسباب بازی هات هست و همه اش باهاش بازی می کردی و گاهی هم میکشیدی به لثه هات.قربونت برم.

خلاصه خیلی خوشحالم بابت اینکه تو این ٦ ماه همه چی خوب بوده و تونستم به لطف خدا مامان خوبی باشم.

بازم این دختر بازیگوش رفته زیر کاناپه،می دونه مامانش سختشه زیر کاناپه رو تمیز کنه می گه برم به مامانم کمک کنم.

دختر خوابالوی مامان

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

 

آفرین به دخترم که بدون تکیه گاه هم میتونه بشینه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ایلین
28 آذر 90 14:40
خوشگلم 6 ماهگیت مبارک انشالله همیشه سالم باشی . راستی بین خودمون باشه ولی مامانیت همه رو بعدا قراره بنویسه شایدم شما نمیزاری مثل وروجک ما

آخه به خاطر واکسن 6 ماهگیم خیلی اذیت شدم و هی باید یکی من و بغل کنه