مبینامبینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

عشق مامان و بابا

داری دندون در میاری

1390/10/17 23:28
نویسنده : مامان و بابا
933 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم بعد از واکسن 6 ماهگی و تب و بی حالی این چند روزه، امروز بعد از دیدن خواب در مورد دندون های عزیزم،متوجه شدم که لثه ات سفید شده و داره دندونت نیش می زنه.قربون مروارید خوشگلت بشم.

جریان از این قرار بود که دیشب خواب دیدم که دندونت نیش زده و داره در میاد ولی فقط یکیش، تو خواب دقیق یادم میاد که بابایی رو صدا کردم و با خوشحالی بهش گفتم مبینا داره دندون در میاره ولی نمی دونم چرا یکیش سفید شده و داره در میاد.

وقتی از خواب بیدار شدم تمام روز در تلاش بودم که لثه ات رو ببینم و وقتی دیدم کلی شگفت زده شدم چون دقیقا مثل خوابی که دیده بودم جای یکی از دندونات سفید شده،احساس می کنم که همین صحنه رو هم تو خواب دیدم.کلی ذوق کردم و با هزارتا ترفند موفق شدم که بخندونمت تا بابایی هم لثه ات رو ببینه.

من خیلی خوشحالم چون امروز خیلی خوب فرنیت رو خوردی و مثل قبل خنده رو شدی و دیگه هی بهونه نمیگری که بغلت کنیم،و از همه مهمتر اینکه داره دندونات در میاد.

هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورا

اولین غذا خوردن مبینا

چه خوشمزه است بازم میخوام

*دخترم امروز شش ماه و هفت روزش هست*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

dp
3 دی 90 1:53
با سلام . وبلاگ ملیسا خانم با موضوعیت اولین شب یلدا به روز شد. باعث سرافرازی ماست که به وبلاگ پاره تنمون سری بزنید و با نظرات قشنگتون چراغی از مهر و محبت برای آینده نو گلمون روشن کنید .
مامان رويين
3 دی 90 16:21
عزيز دلم دختر قشنگم دندون درآوردي مامان و گاز نگيري ها
mamani helena
5 دی 90 18:46
mobarake azize delam
الهه
10 دی 90 17:28
عزیــــــــــزم ... چقدر ماهه خانم کوچولوی شما برای منم دندن درآوردن آلا انقدر شیرین بود مثل اینکه خودم از نو دارم این مراحل رو طی می کنم ممنون که به بلاگم سر زدی . من زیر کامنت هات پاسخ دادم عزیزم
مامان عسل
12 دی 90 8:38
مرواريداي کوچولوت مبارک مبينا جون
Lمرسی مامان عسل جون

مه رخ
23 دی 90 22:29
ای جانممممممممممممممم چه دختر ماهیییییییییی خدا حفظش کنه به حسین ما هم سر بزنید
مهتاب
25 دی 90 13:46
جانم چقدر نازی دخمل قشنگ چه مروارید زیبایی خدا بهت داده