مبینامبینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

عشق مامان و بابا

همسر عزیزم روزت مبارک

1391/2/12 2:53
نویسنده : مامان و بابا
1,573 بازدید
اشتراک گذاری

*همسر عزیزم روزت مبارک*

کلی بوس برای بابایی از طرف مامان و مبینا

از همون کودکی این روز رو دوست داشتم و همیشه بابت هدیه ای که برای معلمم می بردم خوشحال بودم،بعد هم که خودم معلم شدم باز این روز برام هیجان داشت،از همون در مدرسه که وارد میشدم همه شاگردام بهم تبریک میگفتن و هیجانی ترین قسمت هدیه مدیر مدرسمون بود.

تو تمام این سال ها،اون سالی که معلم ابتدایی بودم بیشتر بهم خوش گذشت.هیچ وقت یادم نمیره،صبح رفتم تو کلاس و یهو همه ی شاگردام با صدای بلند روزم رو بهم تبریک گفتن و زنگ آخر با خانواده هاشون برام جشن گرفته بودن.و نقاشی هایی که بچه ها برام به عنوان یادگاری کشیده بودن،هنوز نگهشون داشتم.

ولی امسال بخاطر دختر گلم بازنشسته شدم ولی الان که فکر میکنم میبینم من هنوز معلم هستم اونم معلم فرشته ی قشنگم،پس مامانای گل روزتون مبارک

امیدوارم بتونیم هممون معلم خوبی برای بچه هامون باشیم.

 

پی نوشت:چهارمین دندون مبینا هم دراومد با سختی فراوووووووووووون

*مبینا جونم تا امروز ده ماه و پانزده روز داره*

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)