مبینامبینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

عشق مامان و بابا

برای چند ثانیه ایستادی

1391/2/21 2:32
نویسنده : مامان و بابا
757 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان طبق معمول همیشه وقتی سجاده ام رو بازمیکنم از اول تا آخر نمازم کنارم میشینی و با تسبیح بازی میکنی و هر وقت سرم رو می گذارم رو مهر با دستت سعی میکنی سرم رو بلند کنی تامهر رو برداری ولی چون دوست داری مهر رو بخوری نمی گذارم که دستت به مهر برسه،امشب هم آخر نمازم بود که اومدی و بازوم رو گرفتی و بلند شدی همینطور که ایستاده بودی برای 10 ثانیه دستت رو ول کردی و بدون کمک کسی ایستادی و خیلی آروم نشستی،از بس شگفت زده شده بودم که دلم میخواست فریاد بزنم ولی جلوی خودم رو گرفتم که نترسی و زود بیفتی.بعد که نشستی اونقدر ماچت کردم و چلوندمت که از خنده ریسه رفتی.

راستی جدیدا هم کنترل تلویزیون رو به سمت تلویزیون میگیری و سعی میکنی ادای ما رو دربیاری،به گوشی تلفن هم علاقه ی شدیدی داری و هروقت دستت به تلفن برسه گوشیش رو برمیداری و کنار گوشت میگذاری،تازه وقتی صدای زنگ تلفن یا موبایلم میاد دست از هرکاری برمیداری و به سمت صدا نگاه میکنی و منتظر عکس العمل من میشی،تازگی ها بخاطر دندونم کپسول میخورم بخاطرهمین موبایلم رو کوک میکنم تا یادآوری بشه وقتی میبینی که زنگ میزنه و من عکس العملی نشون نمیدم و الو نمیگم هی بهم نگاه میکنی و با دستت به طرف صدا اشاره میکنی،یعنی زود باش مامان چرا نمیری برش داری.

یه چیز دیگه یادگرفتی که با مکعب هات یه برج دو طبقه بسازی،قبلاهم گفته بودم که حلقه ها رو داخل هرمش می اندازی،الان خیلی تو این زمینه پیشرفت داشتی و حتی میتونی حلقه های کوچیکش روهم بندازی توش

قربونت برم دختر با استعداد خودم

*مبینا جان تا امروز ده ماه و بیست و پنج روز سن داره*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

Maman talaee
22 اردیبهشت 91 1:56
Ey ghorboone pahaye khoshmelet
khanoom mohandes bia vase ma ye borj besaz albateh 20 tabaghasho
mamani beboos nafaso

چشم خاله ولی فعلا دوطبقه بلدم یاد که گرفتم برای شما 20 طبقشو می سازم

آوا مامان رادين
25 اردیبهشت 91 16:01
ميدونم اولين وايستادنا چقدر شيرين و لذت بخشه. مباركه عزيزم. اميدوارم كه اين قدمها هميشه خير و به راه خوب باشه عزيز دلم. واقعا كه تو اين سن خيلي بانمكن.
زينب عشق مامان و بابا
26 اردیبهشت 91 17:44
سلام سلام خوبيد دلم براتون تنگ شده با عكساي جديد زينب بروزم